Sakslane võrdsustas naised värske lihaga

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Sakslane võrdsustas naised värske lihaga
Sakslane võrdsustas naised värske lihaga Foto: AFP / Scanpix

Saksa firmaomanik, kes kasutas lihatoodete reklaamimisel paljast naisekeha, sattus karmi kriitika alla.

Stuttgarti firmaomanik kasutas naisekeha nii toodete reklaamis kui ka kaupa laialivedavatel autodel, kirjutab stuff.co.nz.

Alasti naise juures oli lause «Lihatooted, värskelt kättetoimetamine».

Saksa reklaaminõukogu mõistis sellise reklaami hukka, sõnades, et see võrdsustab naised värske lihaga.

«See reklaam rikub reklaamiseadusi. Naiste võrdsustamine värske lihaga on naisi alandav ja mõnitav,» leidis nõukogu.

Firmaomanik oli sunnitud reklaamlause eemaldama, kuid jättis autodel olevatel reklaamidel alles naise, kellest on näha ainult õlad ja selg.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles