«Kättemaksukontori» tegelasena esinenud kelm pettis internetis lapselt raha välja

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Rahva lemmik number kaks on «Kättemaksukontor» TV 3s. Pildil peaosalised Kadri Adamson (vasakult), Marika Vaarik, Elina Pähklimägi. Tootjaks  BEC, produtsent Raivo Suviste, režissöör Ain Prosa, stsenarist Mihkel Ulman.
Rahva lemmik number kaks on «Kättemaksukontor» TV 3s. Pildil peaosalised Kadri Adamson (vasakult), Marika Vaarik, Elina Pähklimägi. Tootjaks BEC, produtsent Raivo Suviste, režissöör Ain Prosa, stsenarist Mihkel Ulman. Foto: TV 3

Pereisa avastas juhuslikult, et tema kaheksa-aastaselt pojalt on Facebooki vahendusel raha välja petetud. Kelm oli kehastunud TV3 sarja «Kättemaksukontor» tegelaseks ning kasutas sinisilmset noort poissi, õhutades teda saatma tasulisi sõnumeid kogumaksumusega natuke alla 20 euro, vahendas ETV «Ringvaade».

Isa Andrus avastas poja magama minnes sulgemata arvuti, ekraanil avatud Facebooki konto, mis tekitas huvi, millega poeg tegelenud on. Avatud vestluse akendest nägi ta, et poiss oli suhelnud väidetavate «Kättemaksukontori» tegelaste Marioni ja Häidiga.

«Võtsin need chat'i aknad lahti ja leidsin, et ilmselgelt oli seal temaga manipuleeritud, kasutatud valenimesid ja -andmeid,» rääkis Andrus.

Näitleja Elina Pähklimägi ütleb, et ka temal on internetikelmusega isiklik kokkupuude.

«Mulle on sõber helistanud ja kurtnud, et kirjutas Facebooki kirja sai minult imeliku vastuse. Vastasin seepeale kohe, et «aga kallis, mind ei ole Facebookis». Kellele sa saatsid?» hoiatab näitlejatar, kelle nimele on tehtud valekonto.

Näitleja Kadri Adamsoni edastusel on «Kättemaksukontoril» üksnes kaks ametlikku kodulehekülge ja need tuuakse ära sarja lõputiitrites. «Mitte ühtegi muud kontot ei ole ei Marion Pärnal ega Kadri Adamsonil ega kellelgi teisel sarja osalistest.»

Isa sai sõnumite haldamise platvorme pakkuva ettevõtte kontaktid, kuhu ta esitas oma pretensioonid ning kust oldi abivalmid selgitama kelmuse taga seisva inimese kontakte.

Kasutati skeemi, kus tasulisele numbrile sõnumi saatnud inimene sisuliselt tasub selle saatmisega sõnumi vastuvõtjale raha kasutamaks seda virtuaalkeskkonnas või siis võimaldab tal osa sellest summast välja võtta ka sularahana.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles