Millised pealkirjad müüvad? Anu Saagim teab!
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Elu24 peatoimetaja Anu Saagim rääkis Kanal 2 saates «Hannes Võrno Q», millised pealkirjad müüvad online-meedias.
Elu24 septembrikuu loetavaimad artiklid olid järgmised:
Tegemist oli lugeja saadetud piltidega ning Anu kommenteeris, et tegelikult müüvadki kõige paremini need teemad, mida lugejad ise ette söödavad.
«Nõia-Ints on selline, et ükskõik, mida ta ka suust välja ei ajaks või teeks, tõmbab ta inimesi lugema,» ütles Anu. Inimesi ilmselt ei huvitagi Nõia-Intsu tegemised, kuid päeva lõpus on hea selliste staarikeste peal oma pingeid välja elada. «Ja kui ma oma nime alla panen, siis saan mina ka,» muigas Anu.
Selle pealkirja puhul oli võtmesõna «kiilakas», nimi oleks võinud ükskõik milline olla. Meelelahutusprotaal ei pea rangeid pealkirju panema ning Anu katsetab igal võimalusel piire: «Kui eriti hullu pealkirja panen, siis ei õienda mitte ainult lugejad, vaid ka ülemus koputab uksele ja ütleb, et see tuleb ära vahetada.»
Siinkohal rääkis Anu teemadest, millest ta mingil juhul ei kirjutaks. «Ma arvan, et kui rääkida mingi prominendi lastest või nende emast-isast ja see on seotud nende haiguse või surmaga, siis ma nagu ei taha. Mina olen ikkagi aru saanud, et me oleme rohkem see naerutaja ja tsirkusetegija,» sõnas Anu. Kuna ta ise on oma nahal tundnud, millised teemad haiget teevad, üritab ta need puutumata jätta.
Seks ja tervis - kaalust alla, juurde - on alati teemad, mis koguvad palju lugejaid.
Seks müüb: «Mõtle, kui tore - loed töö juures läbi, mis need on, lähed õhtul koju ja värskendad natuke oma suhet.»