Stockmanni moesügis on inspireeritud Bostoni värvilistest karakteritest

Laupäeval toimus Stockmannis suur sügishooaja avapidu Bostoni stiilis, kus moekunstnik Liisi Eesmaa tõi lavale Bostoni tänavastiilist ja värvilistest karakteritest inspireeritud moeshow.

Stockmanni selle sügishooaja teema on Boston.

«Boston on aktiivne ülikoolide linn, kus stilistiline keel on hästi eklektiline, sealt leiab erinevaid stiile mässumeelsetest tudengitest kuni viltkübaratega elegantsete daamideni välja. Olengi inspiratsiooni saanud eelkõige sealsetest tänavamoodidest, Ameerikast ning vindiga karakteritest,» selgitas moeshow ette valmistanud moekunstnik Liisi Eesmaa.

Eesmaa sõnul on sel sügisel olulisel kohal küpsed toonid: punased, pruunikad ja rohekad, ning ruudumustrid, kolledžimood, mitmekihilisus ja heas mõttes väike annus eneseirooniat ootamatu aksessuaari näol.

Pärast moeshow'd andsid kontserdi Eesti oma «noor ja vana Frank Sinatra» Ivo Linna ja Ott Lepland, kes valmistasid spetsiaalselt ette kava Frank Sinatra tuntud lauludest, näiteks tuli esitamisele «It Was A Very Good Year».

Koos sügise moehooaja tutvustamisega avas Stockmann uuenenud naisteosakonna, kus kaubamärgid on paigutatud omanäolistesse shop-in-shop'idesse. Uue kaubamärgina on lisandunud moodsale naisele suunatud Ted Bakeri rõivad, kus on tähelepanu pööratud detailidele, kaunistustele ja materjalidele.

Uuena leiab sel sügisel ka French Connectioni riided. Lisaks on muutunud paljude kaubamärkide asukohad.

«Esindatud brändide laiast valikust leiavad endale meelepäraseid rõivaid kõik naised, kes peavad lugu  moest ja ilust ning tahavad olla säravad  ja elegantsed,» sõnas Stockmanni turundusjuht Erica Järv.

Populaarne

Tagasi üles