Miks müüs staartrimmija Kaupo oma näo kiirtoidurestorani reklaamile?

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kaupo Käsik
Kaupo Käsik Foto: Jelena Rudi

«Ilmselge,et minu viimane roll burgeri reklaamis ei käi kuidagi kokku kaalulagetamisega,» leiab oma näo kiirtoidurestorani reklaamikampaaniale müünud staartrimmija Kaupo Käsik.

«Olen juba üheksa aastat erinevates reklaamides, seriaalides, filmides ja musavideotes näidelnud. Muide igale poole on MIND kutsutud, mitte mina pole ennast käinud pakkumas,» on trimmisaade esimene projekt, kuhu Kaupo end ise tervise huvides üles andis.

«Alguses sai reklaamides esinetud põnevuse pärast, et hiljem end telekast näha ja siis hiljem kaubanduskeskustes ringi piiluda, kas mind keegi ära ka tunneb,» on mees tänaseks oma kuulsusejanu rahuldanud ning osaleb reklaamides pigem lõbu ja raha teenimise eesmärgil. « Minuga on hea koostööd teha, mul on alati rollist oma nägemus ja kuna olen ülekaaluline, siis ka suur garderoob, nii et kostüüme mulle otsima ei pea!»
 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles