Väljaandes Journal of Consumer Research avaldatud artiklis paljastatakse, mis juhtub mehega kui ta näeb reklaamis seksikat naist.
Kuidas reageerivad mehed nähes seksikat reklaamnaist?
Uuring näitas, et nappides riietes naine võib panna mehe endasse tõmbuma, ta ei pruugi huvituda reklaamitavast tootest ning suhtub varasemast enam kahtlevalt heategevusse.
Seega muutub mees seksikat naist nähes enesekesksemaks.
Seksika reklaamnaise teemal tegid uuringu Singapuri ja Hongkongi ülikooli teadlased.
Sotsiaalteadlasi huvitas, kuidas mõjutab seksikas reklaamnaine tarbijad, eelkõige meessoost tarbijaid.
Ilmnes, et meeste ostusoov sellist naist nähes ei suurenenud, pigem kahanes. Seksikat naist nähes kahanes ka meeste ühtekuuluvustunne kaaslastega.
Uuringus näidati 18 – 24-aastastele meestele ilusaid reklaampilte. Ühel grupil piltidel olid seksikad naised, teisel aga kenad maastikud. Samuti jagati mehed mitmesse gruppi ja neile näidati erinevaid pilte.
Naiste pilte vaadanud mehed reageerisid nii füüsiliselt kui vaimselt ning nad tundsid teistest enam väismust ja tüdimust.
Uurijate sõnul näitab see, et heategevusorganisatsioonidel, kuid ka toodete ja teenuste pakkujatel ei tasuks kasutada enda reklaamimiseks pilte, millel on palju seksikust, ka seksikaid naisi. See peletab potentsiaalsed meessoost kliendid minema.