Kuidas reageerivad mehed nähes seksikat reklaamnaist?

Inna-Katrin Hein
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kuidas reageerivad mehed nähes seksikat reklaamnaist?
Kuidas reageerivad mehed nähes seksikat reklaamnaist? Foto: SCANPIX

Väljaandes Journal of Consumer Research avaldatud artiklis paljastatakse, mis juhtub mehega kui ta näeb reklaamis seksikat naist.

Uuring näitas, et nappides riietes naine võib panna mehe endasse tõmbuma, ta ei pruugi huvituda reklaamitavast tootest ning suhtub varasemast enam kahtlevalt heategevusse.

Seega muutub mees seksikat naist nähes enesekesksemaks.

Seksika reklaamnaise teemal tegid uuringu Singapuri ja Hongkongi ülikooli teadlased.

Sotsiaalteadlasi huvitas, kuidas mõjutab seksikas reklaamnaine tarbijad, eelkõige meessoost tarbijaid.

Ilmnes, et meeste ostusoov sellist naist nähes ei suurenenud, pigem kahanes. Seksikat naist nähes kahanes ka meeste ühtekuuluvustunne kaaslastega.

Uuringus näidati 18 – 24-aastastele meestele ilusaid reklaampilte. Ühel grupil piltidel olid seksikad naised, teisel aga kenad maastikud. Samuti jagati mehed mitmesse gruppi ja neile näidati erinevaid pilte.

Naiste pilte vaadanud mehed reageerisid nii füüsiliselt kui vaimselt ning nad tundsid teistest enam väismust ja tüdimust.

Uurijate sõnul näitab see, et heategevusorganisatsioonidel, kuid ka toodete ja teenuste pakkujatel ei tasuks kasutada enda reklaamimiseks pilte, millel on palju seksikust, ka seksikaid naisi. See peletab potentsiaalsed meessoost kliendid minema.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles