REKLAAM EI PÄÄSE TELESSE ⟩ Kobe Bryanti surm mõjutab Super Bowli reklaamiturgu

Los Angeles Lakersi legendaarne korvpallur Kobe Bryant hukkus pühapäeval helikopteriõnnetuses.

FOTO: Reed Saxon/AP/Scanpix

2. veebruaril toimub Floridas, Miami Gardenis Hard Rock Stadiumil spordi- ja meelelahutuse suursündmus - Super Bowl LIV ehk 54. Super Bowl, kus selgitatakse maailma parim klubi ameerika jalgpallis.  

Tavapäraselt on Super Bowlil teleülekande ajal maailma kõige kõrgemad reklaamihinnad. USA-s vaatas näiteks 2015. aastal Super Bowli ligi 115 miljonit inimest. Tänavuse ülekande õigused kuuluvad USA telekompaniile Fox ja 30 sekundit reklaami maksab umbes 5 kuni 5,6 miljonit dollarit. Ülekande vältel on eetris 58 reklaamklippi.

Pärast korvpallitähe Kobe Bryanti šokeerivat surma helikopteriõnnetuses otsustas USA snäkikompanii Planters oma telereklaamide esitamisele Super Bowli ajal kriipsu peale tõmmata. Nimelt telereklaamis, kus mängivad tippnäitlejad Wesley Snipes ja Matt Walsh, hukkub plahvatuses Plantersi maskott Mr. Peanut.

Vaata reklaamklippi siit:

Kompanii telereklaami meediaplaan nägi ette reklaami esitamist suursündmuse ülekande ajal kaks korda. Üks kord enne matši algust eelviimase reklaamina, kus plahvatuses hukkub Mr.Peanut ja teine kord mängu kolmanda veerandi ajal, kui reklaamklipis saab näha Mr. Peanuti matuseid. 

«Tahame teada anda, et oleme äärmiselt kurvad möödunud pühapäevaste hirmsate uudiste üle. Planters on peatanud kõik kampaaniategevused, sealhulgas telereklaami esitamise. Püüame järgmistes kampaania sammudes arvestada kõigiga, keda pühapäeval toimunud tragöödia puudutab,» teatas Plantersi kõneisik.

54. Super Bowli võitja selgitavad San Francisco 49ers ja Kansas City Chiefs, matši vaheajal esinevad Shakira ja Jennifer Lopez.