«Võsareporter» lahendas koleda auto juhtumit

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Võsareporter
Võsareporter Foto: Kanal 2

Seekordne «Võsareporter» üritas aidata Tarmot, kes helistas autoga seotud mure tõttu.

Nimelt tekkisid tema auto klaasidele kriimud ja kaskokindlustusest suunati ta Tartu firmasse Sixklaasid vajalikke töid tegema. Klaasivahetusest tagasi saadud auto oli omaniku jaoks aga tundmatuseni muutunud - toonklaas oli valet värvi ja esiklaasi tihendid lotendasid.

Kuna Tarmo jaoks on auto esteetiline ilu ülioluline, mindi firmasse aru pärima.

Sixklaasid OÜ juhatuse liige Signe Ots pani tehtud tööle hindeks viie ja selgitas, et sellise tooniga kilet pole enam kuskilt saada. Esiklaasi tihend käivadki lihtsalt soonde ja seda pole mõtet kinni liimida.

Peeter Võsa küsis: «Teie ütlete, et kõik on tehtud maksimaalselt hästi, siin ei ole enam mitte midagi paremaks teha ja teie klient on vastik iriseja?» Signe nentis seepeale: «Te ütlesite juba kõik ära...»

Üks võimalustest on kõik teised aknad sama tooni teha, kuid siin on küsimus, kes selle hüvitab. Lahendust oli aga vaja, sest autoomanik ei saa selle koleda autoga sõita.

Signe pakkus, et ta küsib ise kindlustusest, kas see kompenseeritakse. Lisaks tunnistas ta, et tal pole kõigi aastate jooksul nii pretensioonikat klienti olnud.

Tarmo end autopedeks ei pea, aga auto juures peab kõik korras olema...

Vaata seekordset saadet allpool!

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles