Saagim: reklaamist seksuaalse alatooni otsimine on ebaaus

Elu24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Anu Saagim; "Olen üle prahi!"
Anu Saagim; "Olen üle prahi!" Foto: Miira

Elu24 peatoimetaja ütles intervjuus Veebireporterile, et seksuaalse alatooni otsimine Elu24 plakatitelt on ebaaus.

«Ärge unustage, et Elu24 keskne teema on inimene. Me räägime inimeste ilust, nende hiilgusest ja viletsusest ja kõik, mis inimest katab ja ümbritseb annab inimesele alati ju mingi staatuse. Seepärast usub Elu24, et kõige ausam on kujutada inimest alasti,» põhjendas bravuuritar.

«Reklaamist mingi seksuaalse alatooni otsimine on minu meelest ebaaus ja täiesti variserlik inimese kui emotsionaalse olendi suhtes,» lisab Saagim.

Intervjuu lõpuks edastab bravuuritar maailmarahu sõnumi. «Elu24 soovib, et ühiskonnas oleks rohkem siirust ja vahetut suhtlemist ning üksteise mõistmist. Alasti inimene on siiras ja vahetu, täpselt nagu Elu24, täpselt nagu Anu Saagim.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles