MiNU – fashionistade maiuspala!

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Elu24 moetoimetus on rõõmuga jälginud uue kodumaise noore ja kasvava rõivabrändi MiNU võidukäiku.

Valitud poodides on MiNU tooteid leidunud alates aasta algusest ja selle asutajad on senini huviga jälginud, kuidas praktiliselt puuduliku reklaamiga on nõudlus ületanud tootlikkuse (ärge muretsege, uusi maiuspalu tuleb alati peale!).

MiNU sündis tegelikult tänu sellele, et loojail endil tekkis vajadus omanäoliste, kuid siiski mugavate ja kvaliteetsete rõivaste järele. 

Samuti oli oluline sõnum – nii sündisid esimesed mõjukate piltidega T-särgid, tänaseks on valik täienenud kleitide, haarempükste ja palju muuga. MiNU tõeliseks pärliks on aga saanud erilise lõikega teksased, mille järgi aina rohkem päritakse.

Kuna brändi loomuses on olla ainulaadne, siis lähenetakse tavalistele ideedele uue nurga alt – näiteks kuuma ilma jaoks mõeldud haarempüksid on kohandatud paksu puuvillase kanga näol ka Eesti pakases nautimiseks.

Suur rõhk on pandud kvaliteedile – koostööd tehakse ainult parimate rätseppadega ning oma koha leiavad vaid kõige mõnusamad materjalid - bambuskangad, (bio-)puuvill, viskoos ja teised loodussõbralikud ning ihuembavad kangad.

MiNU hõlmab endas mugavust, kvaliteeti, originaalsust, seiklusjanu, jaatavat suhtumist - tervet elufilosoofiat. Vaata lisaks www.itsminu.com, kogu tootevalik on nähtaval ka facebookis http://www.facebook.com/itsminu.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles