Erkki Sarapuu: aus mees kasutab ausat muusikat

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
14. jaanuar 2016 09:55
Erkki Sarapuu | FOTO: Promo

Tänapäeval on muusikutel väga raske muusikaturul läbi lüüa ja saavutada suurem tuntus, eriti aga teha oma tegevus kasumlikuks. Apollo Music ongi loodud selleks, et aidata artiste ja heliloojaid, esindades nende loomingut meediaturul, andes artistile võimaluse teenida raha ka väljaspool traditsioonilist plaadimüüki. Apollo Music ühendab videoproduktsiooni ja muusika, tuues kokku õige muusikapala või artisti ning sobiva filmi-, tele- või reklaamiproduktsiooni.

Kes on aga music supervisor ning mis on tema roll?

Music supervisori ülesanne on olla spetsialist muusikas ja kõiges sellega seonduvas, loomingulistest küsimustest juriidiliste lahendusteni välja. Ta peab olema suurepäraselt kursis muusika- ja meediamaastikul toimuvaga, tundes trende ja uusi andekaid artiste, kes neid trende loovad, aidates neil leida väljundid oma muusikale ja täiendavaid sissetulekuallikaid.

Ligikaudu pool aastat music supervisori tööga seotud telesaatejuht ja raadiohääl Erkki Sarapuu selgitab, et Apollo Music on 36 aastat tagasi loodud ettevõte, mis ongi pühendunud meediaklientidele muusikalahenduste pakkumisele. Muuhulgas on firmal pikaajaline kogemus filmide, telesarjade ja reklaamide muusikalisel kujundamisel, oma produktsioonimuusikaleibel Apollo Live ja plaadifirma No Angel Records ning sadakonda muusikakataloogi ühendav otsingusüsteem Findthetune.

"See on suurepärane võimalus noortele heliloojatele või artistidele — aitame nende muusikal jõuda sobivate meediaprojektideni, nii Eestis kui ka välismaal, samuti hoolitseme kogu paberimajanduse eest. Kui klient kasutab mõnda muusikateost, saab see artistile ka tasustatud," selgitas Erkki Sarapuu.

Apollo Music tegutseb 19 riigis — tegevust alustati Taanis, kus asub ka peakontor, ning seejärel laieneti Skandinaaviasse, Poola, Baltikumi, Venemaale ja SRÜsse ning ka Lõuna-Ameerikasse.

"See fakt, et me oleme esindatud nii paljudes riikides, võimaldab meil paremini mõista erineva kultuuri ja geograafilise taustaga kliente ja selle kaudu pakkuda parimaid võimalike lahendusi. Samuti annab see võimaluse esindada näiteks Eesti artiste ka mujal maailmas, kasvatades nende tuntust," ütleb Erkki, "Me üritame saavutada hea sideme muusikute ja muude muusika ja meediatööstuse lülide vahel. Oleme alati valmis aitama klienti ja meie moto on, et ei ole olemas liiga rumalaid küsimusi, mida meie käest küsida ja meil on alati hea meel anda nõu seoses muusikalise kujundusega, sünkroniseerimise või autoriõigustega.

SAADA E-POSTIGA PRINDI ARTIKKEL