ERIMEELSUSED Reisibüroo juhataja «mureklientidest»: reisitingimusi nad loetud ei saa, aga võõramaa naistega mõistavad suhelda

Triin Roos
, Elu24 reporter-toimetaja
Copy
Sansibar. Foto on illustreeriv.
Sansibar. Foto on illustreeriv. Foto: Bergerreisid

Reisibüroo Bergerreisid juhataja Urve Kalmist võttis Elu24 toimetusega ühendust pärast seda, kui ilmus artikkel Tallinna härrast, kes jäi lennujaamas maha reisist Seišellidele. «See on suurem probleem, et inimesed ei loe reisitingimusi ega neile saadetud reisiinfosid,» ütleb Kalmist, kes on pöördunud abipalvega ka Tarbijakaitse poole ja kellel on Tallinna härraga seoses oma lugu rääkida.

Elu24 avaldas 25. jaanuaril artikli Arvo Joametsast, kes on Eesti reisibüroode sage klient. Möödunud novembris oli tal aga negatiivne kogemus Novatours reisibürooga ning Seišellidele reisi ostnud meest lennukile ei lubatud, kuna tal oli täitmata jäänud riiki sisenemise deklaratsioon. Mehe sõnul polnud reisibüroo deklaratsiooni täitmisest talle midagi öelnud, kuigi ta käis büroos kohapeal kontrollimas, kas tema reisidokumentidega on kõik korras. Bergerreiside juhataja Urve Kalmist avaldab, et härra Joamets on talle tuttav, kuna ta on reisinud mitmeid kordi ka Bergerreisidega. «Reisiringkondades on ta kuulus mees. Mul on temaga kogemus novembrist 2021. Hilisemat pole, sest ma enam ei võta teda mitte ühelegi meie reisile,» räägib Kalmist, kes väidab, et Joamets ei loe korralikult reisiinfot. 

EI PÄÄSENUD KALLILE REISILE 〉 Reisigurust vanem härra: lennukile mind ei lubatud, sest midagi olulist oli puudu

Tagasi üles