Kui nädalapäevad tagasi selgus, et Spotify on ootamatult otsustanud prints Harry ja Meghan Markle'iga koostöö lõpetada, siis nüüd on kuninglikku paari tabanud järgmine tagasilöök, seda seoses kaubamärgivaidlusega.
Meghanit ja Harryt tabas lisaks Spotify-draamale veel üks tagasilöök
Sussexi hertsog ja hertsoginna on püüdnud registreerida oma äri jaoks kaubamärgina sõna «archetypes» ehk «arhetüübid», kuid see pole veel õnnestunud. Sama nimega andis Meghan välja ka taskuhäälingusaadet.
Kuninglik paar taotles selle sõna kasutamise ainuõigusi, kuid olemasoleva ettevõtte Archetypes LLC tõttu nende taotlust ei rahuldatud, vahendab Hello Magazine.
Nädalapäevad tagasi anti avalikkusele teada, et Meghani taskuhäälingusaade «Archetypes» ehk «Arhetüübid» enam ei jätka. Armastatud taskuhäälingusaates võttis Meghan luubi alla naiste lahterdamise ning külas käisid paljud tuntud näod, teiste seas Mariah Carey, Serena Williams ja Paris Hilton.
Avalikkuse ette jõudsid ka uued detailid: tuli välja, et mõned taskuhäälingusaate tarbeks tehtud intervjuud viis läbi hoopis Meghani heaks töötav inimene ning hiljem lisati juurde Meghani esitatud küsimused ja kommentaarid. Seega ei kohtunud külaline tegelikult kordagi hertsoginnaga isiklikult.