«Õhtu!» eksperiment tõestas, et klikkide püüdmine pole sugugi nii lihtne töö, kui tundub

Elu24
Copy
«Õhtu!» saatejuhid Jüri Butšakov, Piret Laos ja Robert Rool.
«Õhtu!» saatejuhid Jüri Butšakov, Piret Laos ja Robert Rool. Foto: Kanal 2/«Õhtu!»

«Õhtu!» saatejuhid tegid sel nädalal eksperimendi, et teada saada, kui lihtne on tegelikult menukat meelelahutusuudist kirjutada. Tänases saates avaldati katse tulemused.

Saatejuhid Robert Rool, Piret Laos ja Jüri Butšakov käisid teisipäeval Elu24 toimetuses, et järele proovida, kuidas meelelahutusartikli kirjutamine käib. Elu24 juht Kertu Jukkum rääkis saates, et tõelisest hitist võib rääkida siis, kui klikkide arv jõuab 100 000 lähedusse.

Butšakov oli arvamusel, et klikkide püüdmiseks pole vaja muud kui paljast keha. Rool oli nõul, et tegelikult pole üldse mitte midagi vaja.

Reedeõhtuses saates selgus, et tegelikult ei kujunenud ühestki loost kolme päevaga hitti ning saatejuhid pidid tõdema, et lugejate meelitamiseks on vaja ikkagi rohkem, kui suures kirjas pealkirja või paljast ihu.

Loe artikleid siit:

  1. Jüri Butšakovi artikkel «SUUR SPIKKER: kuidas aru saada, kas naise rind on päris või hoopiski mitte!» - 2457 klikki
  2. Piret Laosi artikkel «Ikka veel paras mõistatus: mis värvi kleiti näed pildil sina?» - 2442 klikki
  3. Robert Rooli artikkel «HOIATUS! Ära mingil juhul seda artiklit loe!» - 1457 klikki
Kommentaarid
Copy
Tagasi üles