Näitlejatar Eva Mendesi uus vallatu Calvin Kleini parfüümireklaam osutus mitme USA telejaama jaoks liiga seksikaks.
Eva Mendesi uus reklaam on USA jaoks liiga seksikas
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Telekanalite juhid keelduvad eetrisse laskmast Calvin Kleini uue Secret Obsessioni – nimelise parfüümi reklaami, milles alasti Mendes võrgutavalt voodil väänleb ning oma rinnanibusid hellitab, teatab WENN.
Moefirma juhid ei ole enda sõnul boikotist üllatunud, kuid ei kavatse reklaami siiski muuta.
«Me usume, et see reklaam on erandlik ja sobib täiuslikult Secret Obsessioni sõnumit edastama. Me usume, et rahvusvaheliselt saab see väga edukaks parfüümiks,» ütles Calvin Klein Inc. President Tom Murry.