Eestlased said auhinna maailma suurima vodka brändi turundamise eest!

Anu Saagim
, peatoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Eestlaste esimene valik on Laua Viin, läänemaailmas on aga tulivetest konkurentsitult esikohal Smirnoff. Liviko juht Janek Kalvi tõi selle põhjusena välja firma tugeva müügivõrgu.
Eestlaste esimene valik on Laua Viin, läänemaailmas on aga tulivetest konkurentsitult esikohal Smirnoff. Liviko juht Janek Kalvi tõi selle põhjusena välja firma tugeva müügivõrgu. Foto: UPPA/SCANPIX
AS Prike sai maailma suurima alkoholi kvaliteetbrände ühendava kontserni Diageo «Smirnoff Global Brand Team» poolt Smirnoff Double Eagle Award auhinna.

Tunnustus pälviti maailmas enim müüdud kangeks alkoholiks kuulutatud Smirnoffi eduka turundamise eest 2008. aastal. Erinevaid kategooriaid oli kokku 10 ja eestlased pälvisid auhinna «Best SMIRNOFF Trademark Plan and Results» kategoorias.

Peale kahte raundi tihedat rahvusvahelist konkurentsi valis SMIRNOFF’i hindajate kogu välja 10 programmi, näidetena parimatest sooritustest üle maailma.

«Tööde tase ja meeskondade pühendumus nende elluviimisel on suurenenud tohutult nende 5 aasta jooksul, mil neid auhindu välja anname,» ütles Philip Gladman, SMIRNOFF’i rahvusvaheline brändi direktor.

«Sellel aastal finaali pääsenud programmid olid suurepärased – nii sisu ja kvaliteedi kui ka nende teostamise järjekinduse poolest,» lisas Gladman.

«Oleme tunnustuse üle äärmiselt uhked – tegu on joogi- ja alkoholimaailma turunduses tubli saavutusega,» ütles Prike Baltikumi turundusdirektor Armin Mähhar.

«Diageo tootevalikusse kuuluvad paljud maailma suurimad alkoholibrändid. Teeme endast kõik hoidmaks liidri positisooni ka Eestis. Oleme loonud endast joogieksperdi kuvandi kõigis kolmes Balti riigis ja soovime olla joogikultuuri esiedendajaks ka tulevikus,» lisas Mähhar.

Prike tegeleb SMIRNOFF brändi turunduse ja müügiga Eestis alates 1996. aastast. Seekordne SMIRNOFF Double Eagle Award auhinnavõit on esmakordne.

Best SMIRNOFF Trademark Plan and Resultskategoorias hinnati ja tunnustati eelkõige SMIRNOFF’i kaubamärgi sihikindlat laiapõhjalist ja igakülgset arendamist turul nii tarbija kui ka kaubanduse aspektist, mille tulemusena tõusis oluliselt toote positsioon turul.

Kokku jagati auhindu välja kümnes kategoorias. Esitatud programme kokku üle maailma oli 130.

AS Prike on juhtiv alkohoolsete jookide, tee ja kohvi turundus- ja müügiettevõte Eestis. Prike pakutavate toodete hulka kuuluvad lisaks paljudele kvaliteetveinidele sellised brändid nagu Hennessy, Metaxa, Smirnoff, Captain Morgan, Moet & Chandon, Gordons, Luxus kohvi ja Tetley teed.

Diageo on maailma suurim erinevaid preemium alkoholibrände ühendav kontsern, kelle tootekategooriasse kuuluvad nii viinad, veinid kui õlu. Diageo brändide hulka kuuluvad Johnnie Walker, Smirnoff, Bailey’s, Gordons, Captain Morgan, Jose Cuervo, Tanqueray, Guinness.

Prike tähistab oma võitu 27. märtsil privaatsel Smirnoff ROCK-OFF peol BonBonis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles