Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Heather Mills saab Burger Kingi reklaamnäoks

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24
Copy
Heather Mills
Heather Mills Foto: SIPA / SCANPIX

Sir Paul McCartney endine abikaasa Heather Mills sõlmis väidetavalt 3 miljoni naela ehk enam kui 48 miljoni krooni suuruse lepingu, et hakata kiirtoidugigandi Burger King taimetoitlastele mõeldud toodete reklaamnäoks.

Endine modell, kes soetas möödunud nädalal mereäärse kohviku, millest ta kavatseb teha taimetoitlaste söögikoha, nõustus oma fotoga reklaamima uut lihavaba hamburgerit Burger Kingi 11 350 restoranis üle kogu maailma, vahendab WENN.

«Heather on väga õhinas. Ta usub, et ta suudab muuta miljonite inimeste toitumisharjumusi. Talle makstakse ka kõvasti raha ja see aitab tulevikku kindlustada,» ütles lähedalseisev isik teemat kommenteerides.

Mills valiti reklaamnäoks väidetavalt seetõttu, et ta jagas möödunud aastal New Yorgi vaestele lastele tasuta miljoni dollari väärtuses taimetoiduhamburgereid.


Tagasi üles