Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Briti postkontoris inglise keele mitterääkijaid ei teenindata

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Hanneli Rudi
Copy
Postkast Suurbritannias.
Postkast Suurbritannias. Foto: Reuters / Scanpix

Sri Lankast pärit ja Suurbritannias Nottinghami postkontori ülemana töötav Deva Kumarasiri keeldub teenindamast kliente, kes inglise keelt ei räägi.

18 aastat tagasi Suurbritanniasse kolinud mehe sõnul ei teeninda ta inimesi, kui ta ei saa aru, mida nad soovivad, teatab BBC.

Kumarasiri sõnul on ta tagasi saatnud umbes kuus klienti, kui ta nägi, et need vihastavad välja teised kliendid, kuna ei saa inglise keelest aru.

«Ma olen osa teenindusest, kuid kuidas ma saan neid teenindada, kui ma ei saa aru, mida nad soovivad,» selgitas ta.

40-aastane postiametnik sõnas, et ta palub teistel inimestel samamoodi pingutada, nagu tema omal ajal. «Ma kasvasin üles teises riigis, ma rääkisin teist keelt, mu usk oli erinev, kuid kui ma Inglismaale tulin, siis ma hakkasin järgima Briti elustiilis,» sõnas ta.

Mehe sõnul on see tema viis paluda teisi austada riiki, kus nad elavad ja töötavad. Postiametniku kinnitusel on tema idee kohalike seas populaarne.

Briti postiamet teab oma pöördumises, et nende kontorid on avatud kõigile klientidele ja kasutusele võetakse samme, et kindlustada seda ka Nottinghamis asuvas postkontoris.

Tagasi üles