Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Kaubamaja avas edevatele vaateakna kohviku

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Elu24.ee meelelahutustoimkond
Copy
Tallinna Kaubamaja avas oma peamaja vaateaknal kohviku, kus igal külastajal on võimalus üles astuda elava mannekeenina
Tallinna Kaubamaja avas oma peamaja vaateaknal kohviku, kus igal külastajal on võimalus üles astuda elava mannekeenina Foto: Tallinna Kaubamaja

Tallinna Kaubamaja avas täna oma peamaja vaateaknal kohviku, kus igal külastajal on võimalus üles astuda elava mannekeenina. Naiste Kingamaailma vaateaknal saab nautida kohvi, veini ja trühvleid. Ajakirja Hooaeg 10. sünnipäeva puhul loodud aknakohvik on avatud 7. oktoobrini.

„Kaubamaja on üks vähestest kaubamajadest maailmas, millel on päris oma ajakiri ja mis on ilmunud nii pikalt,“ rääkis Tallinna Kaubamaja tegevdirektor Erkki Laugus.

„Selle tähistamiseks otsustasime anda inimestele võimaluse pääseda sinna, kuhu külastaja tavaliselt ei pääse – otse vaateakna sisse. Kohvik tundus selleks hea idee – seda enam, et saame külastajatele pakkuda vaheldusrikast vaadet Tallinna ühe tihedama liiklusega Gonsiori tänavale.“

 
Aknakohvik on avatud iga päev kell 9 – 21 ning sinna pääseb läbi Naiste Kingamaailma

Menüüs on masinakohv, meistrite käe all valminud maitsvad trühvlid ning premium-veinid.

 
„Kaubamaja on eeskätt tuntud moekaubamajana ja niisamuti ka meie ajakiri Hooaeg – siit leiab alati rikkalikult tuliuut moeinspiratsiooni. Hooaja aknakohvik on omamoodi nagu elus moeetendus linnas, mille loovad külalised iga päev ise,“ selgitab aknakohviku idee tagamaid Hooaja peatoimetaja Kristina Herodes.

„Võid nautida südalinna tuiksoonel möödujate pakutavat igikestvat moedefileed ja tunda mõnusat närvikõdi sellest, et saad ühe hetke elus ka ise proovida, mis tunne on olla mannekeen vaateaknal.“

 
Erkki Laugus lisab, et liigset tähelepanu aknale astudes karta ei tasu – kujundus on loodud selline, et külastaja saab küll tõepoolest osaks vaateaknast, kuid tunneb end seal mugavalt ja turvaliselt.

Kas sina julgeksid nautida klaasikest veini Kaubamaja vaateaknal?

Vaata pilte!


 
 

Tagasi üles