Uus ajakiri meelitab ristsõnade, Tohvri ja Baskiniga

Kaarel Arb
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Meelejahutaja
Meelejahutaja Foto: Repro

Eesti ristsõnaajakirjade turg saab järgmisel nädalal ühe väljaande võrra rikkamaks – müügile jõuab ajakiri Meelejahutaja, mis püüab tavapärasest ristsõnaajakirjast erineda ja pakub ka muud meelelahutust.



Uut ajakirja annab välja kirjastus Fookus Meedia, mille peamised müügihitid on elulooraamatud ning eelmisel aastal ilmuma hakanud ajakiri Tiiu. Meelejahutaja saadetakse tasuta tutvumiseks kõigile Tiiu tellijatele. Jaemüügis on värske ristsõnaajakiri saadaval üheeurose tutvumishinnaga, edaspidi lisandub hinnale 99 eurosenti.

Meelejahutaja esimeses numbris on kokku 37 ristsõna, auhinnamängu ja konkurssi, avanumbri auhinnafond on 1350 eurot. Peale ristsõnade ja mängude püüab ajakiri lugejaid meelitada kergemat sorti lugemismaterjaliga, nagu lugude sari «Eesti mõisate kaunimad armastuslood», menukirjanik Erik Tohvri jutuvõistlus, mahukas horoskoop ja Eino Baskini anekdoodid.

Fookus Meedia juhataja Siim Saidla sõnul on uues ajakirjas oluline roll ka lugejate endi loodud sisul – juba esimeses numbris avaldatakse väga populaarseks osutunud luule-, jutu- ja fotovõistluse parimad tööd.
Kuigi intervjuusid, horoskoope ja anekdoote avaldab vähesel määral ka mitu juba ilmuvat ristsõnaajakirja, on Saidla sõnul tegemist siiski Eestis uudse formaadiga, kus lisaväärtuste osakaal on suurem. Saidla lisas, et mitmel suurel ajakirjaturul on selline formaat väga edukaks osutunud.

Suurt edu loodetakse ka Eestis – Meelejahutaja esimese numbri tiraaž on 23 500. Olulise osa sellest moodustavad siiski numbrid, mis ajakirja Tiiu enam kui 12 000 tellijale tasuta koju saadetakse. Sel aastal ilmub Meelejahutaja kord kvartalis.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles