USAs tehtud uuring näitas, et sotsiaalmeedia kanalit Facebook kasutatakse viimasel ajal mitte kontakti hoidmiseks, vaid igavuse peletamiseks.
Uuring: igavus ajab Facebooki
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Uurijate sõnul on Facebook muutunud aina meelelahutuslikumaks ning seal käiakse aja veetmiseks, kirjutab väljaanne NyTeknik.
Facebooki kasutajaid ei huvita enam niivõrd suhtlemine kaaslastega.
Uuringu tarbeks intervjueeriti üle 400 üliõpilase.
Uuring näitas, et küsitletud veetsid päevas keskmiselt kaheksa tundi Facebookis.
Varasemate uuringute kohaselt kasutatakse internetti viiel põhjusel, milleks on informatsiooni hankimine, kontaktide hoidmine, enda mõtete ja seisukohtade väljendamine, ajaveetmine ning meelelahutus.
Nüüdne uuring paljastas, et Facebooki kohta kehtib sama, välja arvatud informatsiooni otsimine.