Fazeri uued Angry Birdsi kommid on jõudnud viimaks Eesti poelettidele. Uute kummikommide maitse ja kuju on töötatud välja vastavalt ülemaailmselt populaarsest arvutimängust tuntud Angry Birdsi maailmale nii, et tarbijad näeksid ja tunneksid toodetes ära selle mängu tegelased.
Angry Birdsi kommid jõudsid lõpuks ka Eesti poelettidele!
Viimastel päevadel Eesti erinevate kauplusekettide riiulitele jõudnud kommid on Fazer Eesti juhatuse esimehe Kristjan Kongo sõnul Fazeri ja Anrgy Birdsi arvutimängu tootva Rovio Entertainmenti vahel sõlmitud koostöölepingu esimene käe ja hambaga katsutav tulemus.
Kristjan Kongo selgitas, et Fazeri eesmärgiks oli jõuda Angry Birdsi kommide maitsebuketiga võimalikult lähedale mängust tuttavale maailmale ja tegelaste iseloomule.
«Need värvikad ja pikantsed linnud maitsevad nüüd nagu maasikas, laim, apelsin, metsamarjad ja koola koos värske sidrunitäidisega. Sead on õuna- ja pirnimaitselised. Suhkruga kaetud munad peidavad endas pehmet karamellisegu, kusjuures ehitusplokid on sidruni, granadilli ja ananassi maitsega,» rääkis ta.
Fazeri Angry Birdsi kommid on pakitud kahte pakendisse: üks lindude ja teine sigade oma. Nagu mänguski, on sead varastanud lindude munad ja on need peitnud oma kommikoti ehitusplokkide vahele.
Kommides kasutatakse ainult looduslikke maitse- ja lõhnaaineid ning pakendi suurus on 150 grammi!
Lisaks Eestile tulevad uued Angry Birdsi kommid turule ka Soomes, Rootsis, Norras, Taanis, teistes Balti riikides, Saksamaal, Austrias, Venemaal, Poolas, Tšehhi Vabariigis, Ungaris ja Rumeenias ning lennujaamade, lennukite ja laevade kaudu kokku kuni 40 riigis.
Hiinas maanduvad vihased linnud juunis, kui Fazer alustab seal testmüüke. Šokolaaditarbimine kasvab Hiinas plahvatuslikult ja lisaks Fazeri Angry Birds kommidele ekspordib ettevõte Aasiasse ka oma šokolaaditooteid.
Fazer Grupp on pereettevõte, millele pandi alus 1891. aastal, kui Karl Fazer avas oma esimese kohviku Helsingis
Täna on grupi tooteportfellis valmistoidud, maiustused, pagari- ja kondiitritooted ning esindatud ollakse kaheksas riigis.
Fazeri äri alustaladeks on kirglik suhtumine oma klienti, erakordne kvaliteet ja ühtne meeskonnavaim. Ettevõtte kaubamärkidest on Eestis tuntumad Karl Fazer, Geisha, Kodusai, Fazeri Must leib, Rännumees, Dumle, Tutti Frutti, Marianne ja Xylimax. Eestis on Fazer tööandjaks 740 inimesele.