Uue poe kaubavalikus on moekad käesoleva hooaja trenditooted, mille hinnatase on outlet-kontseptsioonile omaselt soodne. Esindatud on brändirõivad ja aksessuaarid, delikatess- ja muud toidukaubad, maiustused ning joogid.
Suurim osa tuntud tootemarkide kaupadest on outlet-poes müügil 50-70 protsenti soodsamate hindadega kui Helsingi või Tallinna moebutiikides. Pakutava seas on muuhulgas Armani, Gant, Guess, Hugo Boss, Versace jpt.
Ürituse avakõne pidas Viking Line'i kommertsala asepresident Harri Winter. Seejärel toimus pidulik tseremoonia, mille käigus paluti Saagimil purustada kotti asetatud šampusepudel.
Anu Saagim kuulutati ühtlasi ametlikult ka Viking Line'i Tallinna poeketi godmother'iks ehk ristiemaks.
Ühe kotikese, oranži ridiküli šampuse kandmiseks, sai Saagim ka endale. Meeleolu aitas enda muusikaga luua Tanel Padar.
Vaata meeleolukat pildigaleriid poe avamisest!
Laevafirma esimene maismaakauplus on sadamale lähedal asuvas uuenevas Lootsi kaubanduskeskuses, aadressil Lootsi 8, mis on hästi ligipääsetav nii Tallinna külastavatele reisijatele kui ka kohalikele ostuhuvilistele.
Viking Line pöörab poe klienditeenindusele erilist tähelepanu, eesmärk on teenindada tarbijaid samade väärtuste alusel ja sama pühendunult kui seni ettevõtte laevadel.
Viking Line teeb kaupluse projekti raames koostööd äripinna omanikuks olevate Saksa investoritega, kelle plaan on järgmise kolme aasta jooksul välja arendada Lootsi kvartalis kvaliteetne ostu- ja elamuskeskus.
Lisainfo kaupluse kohta Internetis: www.vikinglineoutlet.com. Eesti tarbijatega suhtlemiseks on loodud ka Facebook-konto www.facebook.com/VikingLineOutletEE.
Viking Line Abp on Soome juhtiv reisiparvlaevaliikluse kontsern. Ettevõtte eesmärgiks on pakkuda laiaulatuslikku, taskukohast ja turvalist reisijate- ja kaubavedu, pakkudes sealjuures esmaklassilist vaba aja veetmise kogemust, maitsvat toitu ja atraktiivseid ostuelamusi.
Viking Line’i tegevuspiirkond on Läänemeri, peamised sihtturud on Soome, Rootsi ja Balti riigid, kus opereerib kokku seitset laeva.