Esimest korda on telereklaamide tegijatele kättesaadav kogu Biitlite looming, mis tähendab, et reklaamides võib nüüd kasutata selliseid maailmakuulsaid lugusid nagu «Help» või «A Hard Day’s Night».
Biitlite hitte võib nüüd telereklaamides kasutada
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Reklaamimogul Procter & Gamble on esimene, kes uut piirangut ära kasutab, hakates Luvsi salvrätte reklaamima looga «All You Need Is Luvs», vahendab Wenn.
Nimekirjas järgmine on moebränd Lyric Culture, olles ära ostnud õigused lugudele «Revolution» ja «Let it Be».
259 John Lennoni ja Sir Paul McCartney loo õiguseid kontrollib plaadifirma Sony/ATV. Uus säte näeb ette, et originaallood tuleb mõne teise artisti poolt ümber lindistada.
20 aastat tagasi kaebas The Beatles 15 miljoni dollari eest kohtuse Nike’i, kuna too kasutas ilma õiguseta nende lugu «Revolution».