:format(webp)/nginx/o/2019/01/02/11690875t1hd04f.jpg)
Eesti armastatud moebränd Tallinn Dolls on sattunud ootamatu kriitikatormi keskmesse. Facebooki grupis, kus tavaliselt jagatakse meediapärleid ja reklaaminoppeid, puhkes tuline arutelu brändi kollektsioonide originaalsuse üle.
Tallinn Dollsi disainer ja juht Mari Martin lükkab väite ümber: «Meil on sotsiaalmeedias jutuks tulnud kleidid müügis olnud eri toonides juba alates 2017. aastast.»
Kõige rohkem pahandab inimesi just asjaolu, et Tallinn Dollsi 78 eurot maksev Black Sun Bodyconi kleit näib olevat pea äravahetamiseni sarnane odavama kleidiga, mida müüb USA veebipood kohls.com hinnaga 43,17 eurot. Võrdluspildid levisid kiiresti ja tekitasid kahtlusi, kas Tallinna brändi tooted on ikka nende enda disain või pärinevad need hoopis mõnest suuremast tehasest, kust saab neid ka poole odavamalt osta.