:format(webp)/nginx/o/2025/02/18/16665707t1h20d4.jpg)
Tommy Cash on kahtlemata üks Eurovisiooni silmapaistvamaid ja erilisemaid artiste, mitte ainult oma muusika, vaid ka oma visuaalse stiili ja lava-show poolest. Kui aga räägime brändingust, tekib küsimus: kas iga osa tema kuvandist on ka juriidiliselt kaitstud, näiteks tema pikk punane lips?
Tommy Cash ei ole lihtsalt muusik, vaid kõndiv kunstiteos ja äratuntav bränd. Kuulsusega käivad sageli käsikäes kopeerimine ja soov artisti tuntuselt kasu lõigata. Kui keegi saab nii kuulsaks nagu Cash, muutub ta brändiks, mida võidakse püüda kopeerida ja ära kasutada. Patendiameti kaubamärgi eksperdid selgitavad, millise intellektuaalomandi Cash juba kaitsnud on ning mille puhul artist veel kopeerijate eest kaitset vajaks.