/nginx/o/2024/12/11/16537821t1h5367.jpg)
Kella viie paiku õhtul laekus lugejatelt kirju seoses Swedbanki rakendusega. «Koduleht ja teenused juba pikalt maas!» kirjutati kella viie paiku toimetusele.
Kella viie paiku õhtul laekus lugejatelt kirju seoses Swedbanki rakendusega. «Koduleht ja teenused juba pikalt maas!» kirjutati kella viie paiku toimetusele.
Kella viie paiku olid maas nii Swedbanki äpp kui ka koduleht. «Swedbanki internetipank ei tööta,» kirjutati toimetusele veidi enne kella viit.
Probleem sai aga õnneks üpriski kiire lahenduse.
Swedbanki kommunikatsiooni valdkonnajuht Martin Kõrv ütleb, et panga süsteemides oli lühiajaline tõrge, mis sai kiirelt kõrvaldatud.
«Hetkel on veel vara öelda, mis oli tõrke põhjuseks. Palume vabandust klientide käest, keda see puudutas,» ütleb Kõrv.