Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

«Olin viimase piirini aetud...» Teenindajate vahel tekkinud olukord vihastas tallinlase välja

Copy
Prima toidupood.
Prima toidupood. Foto: Margus Ansu

Esmaspäeva, 18. novembri hommikul koges tallinlane halba teenindust Mustika Prisma klienditeeninduses. «Nad lihtsalt ei suutnud otsustada, kumb neist teenindab,» kirjeldab Marko tekkinud olukorda. «Me vabandame selle arusaamatuse pärast,» kommenteerib Prisma Peremarket ASi kommunikatsioonijuht Kertu Kärk. 

Nagu iga nädala alguses, käis ka sel nädalal Marko (nimi muudetud – toimetusele teada) Prisma Peremarketis sisseoste tegemas. Mees oli kogu ostukorvi vajaminevat täis ladunud ning suundus kassa poole. 

Sel korral tabas teda aga ootamatult ebamugav olukord, mille tagajärjel tuli poest tühjade kätega lahkuda. «Kuna mul oli vaid sularaha siis pidin pöörduma tavalisse kassasse, sest Prisma iseteeninduskassades ei saa maksta sularahas. Mind suunati kõrvalolevasse kassasse, sest väidetavalt see kassa hetkel ei töötanud,» kirjeldab Marko olukorda.

Märksõnad

Tagasi üles