Tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet jagab oma Facebookis lugu sellest, kuidas ühe pere puhkus algas ebameeldiva üllatusega.
Pereisa Aivar läks perega Vahemere äärde puhkama ja broneeris mugavalt paari klikiga majutusplatvormi kaudu korteri. Korterisse ta aga sisse ei saanud ning pidi hoopis 500 eurot hotelli eest juurde maksma.
Broneering oli tehtud, kuid sisse ei pääsenud
Aivar oli broneeringu teinud juba varakult. Hilisõhtul majutuskoha juurde jõudes lootis väsinud pere kiiresti korterisse pääseda, et minna pesema ja puhata. Kuid korterisse sisse nad ei pääsenudki ja peremehega ühendust saada ka ei õnnestunud. Kohapeal puudus teenindav personal.
Aivaril tuli olukord kiiresti lahendada ja pere öiseks majutamiseks võttis ta toa lähedalasuvas hotellis, mis läks maksma 500 eurot. Hiljem selgus, et Aivar oli olnud kiirelt broneeringut tehes hooletu ning jätnud tähelepanuta ühe olulise tingimuse, mistõttu polnud tal ka hiljem alust raha tagasi nõuda.
Aivari valitud külaliskorteril puudus kohapeal teenindav personal, mistõttu olid kehtestatud selged tingimused, et saabumine peab toimuma enne kella 21.00 kohaliku aja järgi, hiljem ei ole võimalik kedagi majutuspaika sisse lasta.
Broneeringu tegemisel oli jäänud tähelepanuta, et saabumine peab toimuma enne kella 21.00 kohaliku aja järgi. Saabuti aga pärast nõutud kellaaega hilisõhtul.
Majutuse broneerimisel tuleb alati konkreetsele majutusele kehtestatud tingimused läbi lugeda, vajadusel teenusepakkujaga üle suhelda, et vältida hilisemaid ootamatusi.