Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

SUURE-LÄHTRU NEEDUS Kõmulises väikekülas õnnetusse sattunud autoomanik jageles kindlustusega kolm kuud

Copy
Õnnetus Suure-Lähtrus tänavu 14. augustil.
Õnnetus Suure-Lähtrus tänavu 14. augustil. Foto: Erakogu / Elu24 kollaaž

«Kuigi saatsin mitmeid kirju ja küsisin korduvalt, siis vastust ei tulnud,» rääkis tänavu augusti keskel kõmulises Suure-Lähtru külas oma Volvoga kokkupõrkesse sattunud kohalik elanik, kelle sõnul sai ta kindlustusega kõik asjad korda alles nüüd, kui juhtunust on möödunud kolm kuud. BTA kahjukäsitluse osakonna juhataja Jevgeni Maksin ütles, et protsess venis kindlustusandja inimliku vea tõttu.

«Täitsin kohe paberid kindlustuse jaoks. Ootasin vastust kahe-kolme päeva jooksul, aga läks kolm nädalat,» rääkis 14. augustil Suure-Lähtru külas õnnetusse sattunud kohalik elanik Kaspar (nimi muudetud, toimetusele teada), kes sai alles nüüd, pärast toimetuse päringut BTA kindlustusele kõik asjad lõplikult korda. 

Kaspar meenutab, et tema kannatada saanud sõiduauto Volvo XC70 viidi alles nädal aega pärast õnnetust kindlustusettevõtte partneri juurde Uuemõisa autokeskusesse. «29. augustil andis üks Uuemõisa autokeskuse töötaja teada, et hindamine on tehtud ja varsti peaks saama kindlustuselt vastuse, kuid ka seda ei tulnud,» ütles mees, kes viimaks sai siiski pakkumise 3500 eurole.

Tagasi üles