Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

KLIENDID ON EBAVIISAKAD? Soome tippkokk nõuab klientidelt üüratu suurt broneerimistasu

Copy
Kaetud laud Ikea väljapanekust. Pilt on illustreeriv!
Kaetud laud Ikea väljapanekust. Pilt on illustreeriv! Foto: Liis Treimann

Iltalehti kirjutab, et Michelini tärniga pärjatud Helsingi restoran Demo, mille peakokk on Tommi Tuominen, võttis kasutusele 100-eurose broneerimistasu. Klient, kes kohale ei ilmu, jääb rahast ilma! «Kui klient ei jõua kohale, läheb sageli vähemalt osa tema roogade jaoks reserveeritud koostisosadest raisku,» põhjendab tippkokk.

Teatud sorti kliendid viskasid Helsingi restorani Demo pidajatel kopsu üle maksa ning seetõttu otsustati võtta kasutusele broneerimistasu. Tippkokk Tomi Tuomineni sõnul on Helsingis paljudel kombeks broneerida endale laud mitmesse erinevasse restorani ning viimasel hetkel valida, millisesse minna. Mehe arvates on selline käitumine aga ääretult ebaviisakas.

Tippkoka sõnul arvestavad nad restoranis broneeritud laudade järgi tellitava tooraine koguseid ning tulemata jäänud klientide tõttu läheb palju toitu seetõttu raisku.

Nüüd tuleb Demo restorani laua broneerimiseks maksta ettemaksuks 100 eurot ning kohale ilmumata jätmisel jääb klient sellest rahast lihtsalt ilma. Kui tühistada broneering hiljemalt kaks päeva enne või õigel ajal restorani külastades saab klient selle raha siiski tagasi.

Tagasi üles