Fokini sõnul broneeris ta majutuse, millel oli platvormil booking.com hea tagasiside ja ka ohtralt pilte. «Kommentaaris oli isegi, kui lihtne oli hilisel kellaajal majutusse sisse saada, mis oli meile oluline, sest pidime saabuma kell kaks öösel,» lisas Fokin.
Paar päeva enne kohalejõudmist tuli aga välja, et majutust, mille ta broneerinud oli, päriselus ei eksisteerigi. «Mu ema oleks mu elusalt söönud,» naeris ta, rääkides sellest, et see kõik tuli ilmsiks õnneks enne kohalejõudmist.
Tagantjärele vaadates on selge ohumärk, et majutuse eest makse pidi ta tegema väljaspool Bookingu platvormi. «Nad saatsid täiesti reaalse arve, see nägi välja nagu päris, oli nii hästi ülesehitatud,» nentis Fokin.
«Praegu sellest rääkida on päris piinlik, sest olen alati arvanud, et sellised asjad juhtuvad kellegi teisega,» tunnistas ta ja jätkas: «Loomulikult kui ma saan meilile mingi kirja, et onu Benno lubab sulle triljoni, kui klikkad sellele lingile – sellest me saame aru. Mulle on helistatud ka pangast, et teile hakatakse kohe üle kandma selliseid summasid, aga mul pole seal pangas kontotki, et kuhu te kannate... Mul on hea meel, et need hetked me oleme juba läbi hammustanud, aga paljud inimesed saavad siiski lüpsi ja olukorrad on erinevad.»
Fokini sõnul ta raha veel tagasi ei ole saanud. «Mulle väga meeldib, et Bookingu klienditeenindus on olnud paindlik ja abivalmis. Õnneks mul on olemas kuvatõmmised ja suhtlus jäädvustatud,» nendib Fokin, kes seda sinnapaika jätta ei taha. «Loomulikult mina sain oma õppetunni kätte ja hea meel, kui keegi teine saab praegu targemaks.»
Kuula täispikka intervjuud SIIT!