Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Evelin Ilvese moelooming tõi koolilastele uisurõõmu

Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Toimetaja: Berit-Helena Lamp
Copy
Merivälja kooli lapsed uisutunnis.
Merivälja kooli lapsed uisutunnis. Foto: Kristi Toome

Evelin Ilvese ja moebrändi Ivo Nikkolo heategevuslik kleidiprojekt kulmineerus täna uisutunniga Pirita velodroomil, kus Evelin Ilves andis Merivälja kooli õpilastele üle kleidi «Evelin» müügitulu eest soetatud rulluisud.


Mullu novembris Evelin Ilvese poolt disainitud heategevuslik kleit «Evelin» müüdi Ivo Nikkolo kauplustes läbi vaid mõne päevaga. Kleidi müügitulu eest soetati Merivälja kooli lastele 23 rulluisukomplekti, mis annab klassitäiele lastele võimaluse harrastada koolitunnis uisusporti, teatas Ivo Nikkolo turundusjuht.

Evelin Ilvese sõnul on ta õnnelik, sest laste tunniplaani lisandub nüüd ka rulluisutamine. Koolil puudub võimla, seetõttu otsustati uisud kinkida just Merivälja koolile.

Ivo Nikkolo turundusjuhi Mervi Lille sõnul oli põhjuseid, miks projekti saatis märkimisväärne edu, enam kui üks. «Lisaks armastatud persoonile olid oluliseks argumendiks väärikas ja läbimõeldud disain ning kleidi müügitulu suunamine heategevusse,» sõnas Lill.

Evelin Ilvese moelooming oli eestimaise ostjaskonna kõrval ülipopulaarne ka siin resideeruvate välisriikide esindajate seas. Mervi Lille kinnitusel küsitakse kleiti Ivo Nikkolo kauplustes tänagi. «Tootsime kleiti siiski limiteeritud koguses ning täiendava partii müügilepaiskamine vähendaks selle unikaalsust,» hindas Lill. Et häid ideid kroonib edu, on moemärgil plaanis samalaadsete projektidega ka tulevikus jätkata.

Evelin Ilvese ja Ivo Nikkolo ühine heategevusprojekt sai alguse soovist pakkuda Eesti naistele moodi, mille on loonud lugupeetud naine nende endi keskelt.

Ivo Nikkolo kaubamärk on suunatud stiilsele ja enesekindlale naisele, pakkudes premium-moodi, mida iseloomustab unikaalne käekiri, lihtsad siluetid ja neutraalsed värvid. Kaubamärgil on 8 poodi Eestis, Lätis ja Leedus.

Tagasi üles