Swedbank teatab ühismeedias, et panga süsteemides ja kaardimaksete töös esineb tõrkeid.
«Automaadid error'is ja äpp ei tööta!» Swedbanki süsteemides esineb tõrkeid
«Haapsalus Swedbanki automaadid error'is ja äpp ka telefonis ei töötanud, ei lasknud sissegi logida,» kirjutas toimetusele vihje saatnud Läänemaa elanik, kes soovis automaadist sularaha sisestada. «Üks masin viskas mu kaarti välja, teine lasi küll sisse, aga raha arvele panemise võimalust ei näidanud,» lisas ta.
«Kristiine Grossi poes ei töötanud kaardimakse terminal, ainult sularahas sai maksta,» lisas teinegi toimetusele, et probleeme esines ka pealinnas.
«Hetkel esineb meie elektrooniliste süsteemide ja kaardimaksete töös tõrkeid. Tegeleme nende kõrvaldamisega,» teatab Swedbank oma ühismeediapostisuses, kus ühtlasi palutakse vabandust võimalike ebamugavuste pärast.
«Harutihti mingi jama teil. Tehke oma süsteemid korda, aasta on meil 2024,» märgitakse ka postituse kommentaarides.
«Meil on tõrked tehnilistes süsteemides. Osaliselt on need taastumas, aga endiselt tuleb veel tõrkeid ette,» kommenteeris Swedbanki meediajuht Evelin Kivilo-Paas Postimehele. Ta ei osanud öelda, millal süsteemid töökorda saavad, kuid avaldas lootust, et võimalikult ruttu.
Viimati esines Swedbanki kodulehe andmetel häireid Swedbanki elektrooniliste kanalite töös täna öösel, kui seoses plaanipäraste IT-hooldustöödega võis tõrkeid olla pangakaartide, mobiili- ja internetipanga ning sularahaautomaatide töös.