«Kiuslikkust ja pahatahtlikkust siit otsida ei tasu... Tegu on humoorika vastuturundusega,» nendib Maxima turundusjuht, rääkides sellest, kuidas paigutasid reklaami otse konkurendi Prisma reklaamplakati kõrvale. «Usume, et kui konkurent tunneb vajadust meie reklaamile reageerida, tähendab see, et meie kampaania on mõjus ja silmatorkav ning sõnum piisavalt tugev, et tekitada vastureaktsiooni,» leiab aga Prisma.
Tellijale
FOTO ⟩ Maxima andis konkurendile reklaamipaigutusega konkreetse vastuse: kui keegi küsib, siis vastame, otse ja ausalt (5)
Septembri esimesel nädalal riputas Prisma Tallinnas Kristiine keskuse juurde reklaamplakati, millel seisis: «Miks me lihtsalt Prismas ei käi?». Prisma turundus- ja kommunikatsioonidirektori Liina Pärlini sõnul soovivad nad antud reklaamiga näidata, et Prismas osteldes saab kokku hoida aega ja vältida asjatut närvikulu, sest nad pakuvad laia tootesortimenti soodsate hindadega. «Nii on võimalik erinevates poodides käimisele kuluvat aega pühendada perele, sõpradele, hobidele või puhkamisele,» selgitab ta.