Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

TŠEKI SEGADUS Sotsiaalmeedias võeti Lidli reklaami apsakas ette: kui kuskil eksida, siis mitte siin!

Copy
Artikli foto
Foto: Kristjan Teedema / Tartu Postimees

Ehkki Lidli ostukorv on nende endi tehtud uuringu järgi soodsam kui konkurendi oma, näitas apsakas midagi muud. «Aus reklaam enda kohta,» torgatakse ühismeedias. Pood kinnitab, et tegemist oli inimliku veaga.

«Tšeki kujundajal natuke nihu läinud,» kommenteerib keegi ühismeedias ette võetud Lidli reklaami all, kus pood on kõrvutanud nii enda kui Maxima hinnakorvi. Üllatuslikult nendib justkui pood, et konkurendi kaupluses on ostukorv odavam. Tegu on siiski inimliku veaga.

Kõnealust apsakat on nädala jooksul jagatud aga mitmes Facebooki grupis. «Aus reklaam enda kohta,» torgatakse. «Keegi kujundas reklaami, keegi vaatas selle üle, keegi printis, keegi vaatas veel kord üle, keegi maksis selle eest ja mitte keegi neist probleemi ei näinud»; «Kvaliteedi kontroll on täpselt sama hea nagu toodete kvaliteet» ei hoita kommentaariumis tagasi. «Maxima ise juba tänas konkurenti reklaami eest.»

Märksõnad

Tagasi üles