Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

PEIDETUD REKLAAM?! EOK turundusdirektor Margus Kiiver pidas «Ringvaate» intervjuud muusikutega promoks: piinavalt pikk ja piinlik... (2)

Copy
Foto: Elu24 kollaaž

«Lauspromo, sest sellel intervjuul oli null sisu,» kommenteerib Eesti Olümpiakomitee (EOK) turundusdirektor Margus Kiiver «Ringvaate» intervjuud Gerli Padariga ning tuletab meelde, et kahevõistleja Kristjan Ilvese sponsorlogod said küll ERRi eetris paksu udu peale. 

Eesti Rahvusringhääling leiab, et intervjuud ja logod pole päris võrreldavad teemad. ««Ringvaade suvel» peegeldabki lisaks päevakajalistele teemadele Eestimaa suves toimuvat ja inimesi nende suvesündmuste keskmes.»

Veebruaris märkasid tähelepanelikud televaatajad, et saadet «Ringvaade» külastanud kahevõistleja Kristjan Ilvese pluusil olid kõik sponsorite logod udustatud. Toona arutleti selle üle pikalt, kust läheb lubatud ja lubamatu reklaami piir. 

Eesti Rahvusringhääling kommenteeris, et spordiülekannetes ja treeningutel kuuluvad logod spordiriiete juurde ning see on osa spordikeskkonnast. 

Märksõnad

Tagasi üles