Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

LÄINUD KUI KÜLM ÕLU Õllesummeri kaubanduspinnad on broneeritud 90 protsendi ulatuses

Copy
Artikli foto
Foto: Õllesummer

3.-6. juulini Tallinna Lauluväljakul toimuva Eesti suurima festivali Õllesummer kaubanduspindu on järel vaid loetud koguses.

Artikli foto
Foto: Õllesummer

"Kaubanduspindade müük algas kohe festivali väljahõiskamisega möödunud aasta oktoobris," kommenteeris Õllesummeri partnerlussuhete juht Marjen Võsujalg. "Toodete ja teenuste valik Õllesummeril on tõepoolest väga mitmekülgne. Kes tuleb välja suure kümblustünni- ja saunaalaga, kes pakub kihiseva šampanjat, kes käsitöö õllet või tänavatoitu," lisas Marjen Võsujalg.

"Üheks omanäolisemaks alaks on kindlasti ka lasteala, kus pere pisemaid lõbustab tasuta Karupoeg Puhhi mängumaa ning tööd alustab tasuline lastehoid. Lastehoius on alushariduspedagoogidel suutlikus pakkuda lastehoidu sajale lapsele korraga. Nii on vanematel võimalus nautida festivalimelu, samal ajal jagub lastele tegevust ning lapsed on turvaliselt hoitud," toob Marjen Võsujalg näitena esile lasteala.

Artikli foto
Foto: Õllesummer

"Viimaseid soovijaid võtame vastu kuu aega enne üritust, ehk kuni 3. juunini. Kuigi hetkel tundub, et enne saavad vabad müügipinnad otsa kui tähtaeg kukub. Festivalil osaleda soovivatel kaubitsejatel tasub kiirustada," ütles Marjen Võsujalg.

Õllesummerile ehitatakse kokku üheksa suuremat teemaala. Lisaks pealavale Nautimus jazzi-, laste-, eesti muusika-, roki-, Saku-, Pringles`i-, whiskey- ja Aperoli alad. Veel luuakse festivalile mitmeid meelelahutuskohti, kokteili- ja veinibaare, toidutänav ja foodtruckide ala.

Õllesummeri välisesinejad on Scooter, Loboda, Brainstorm, Smokie, Slade, Windows95man. Lisaks astub eri lavadel üles Eesti muusika paremik, eesotsas Tommy Cashi, Trad.Attack!-i, Terminaatori, 2 Quick Starti, Terminaatori, Anne Veski ja paljude teistega.

Tagasi üles