Reede lõunal Sikupilli Prismat külastanud mees jäi iseteeninduskassas hätta ning kutsus töötaja appi. Abi asemel sai ta enda sõnul tunda väga ootamatut käitumist, mis lõppes sellega, et tema telefon purunes. Mees räägib, mis täpsemalt juhtus. «Tegu on väga kahetsusväärse olukorraga. Lisaks vabandamisele võtame antud olukorda olulise õppetunnina,» ütleb Prisma esindaja.
Tellijale
Prisma töötaja ründas kassas hätta jäänud meest: ta haaras mu telefoni ning... (7)
Toomas läks reede lõunaajal Tallinnas asuvasse Sikupilli Prismasse, et endale kiiresti lõunasöök osta. Iseteeninduskassas kauba eest tasudes tekkis olukord, kus kassa ei lugenud triipkoodi ning mees kutsus Prisma töötaja appi. Kui Toomas aga osutas sellele, et appi tulnud noormees kogemata vale koodi sisse skännis, sai noormees pahaseks.