Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Prisma töötaja ründas kassas hätta jäänud meest: ta haaras mu telefoni ning... (7)

Copy
Sikupilli Prisma. FOTO:SANDER ILVEST/POSTIMEES
Sikupilli Prisma. FOTO:SANDER ILVEST/POSTIMEES Foto: Sander Ilvest

Reede lõunal Sikupilli Prismat külastanud mees jäi iseteeninduskassas hätta ning kutsus töötaja appi. Abi asemel sai ta enda sõnul tunda väga ootamatut käitumist, mis lõppes sellega, et tema telefon purunes. Mees räägib, mis täpsemalt juhtus. «Tegu on väga kahetsusväärse olukorraga. Lisaks vabandamisele võtame antud olukorda olulise õppetunnina,» ütleb Prisma esindaja.

Toomas läks reede lõunaajal Tallinnas asuvasse Sikupilli Prismasse, et endale kiiresti lõunasöök osta. Iseteeninduskassas kauba eest tasudes tekkis olukord, kus kassa ei lugenud triipkoodi ning mees kutsus Prisma töötaja appi. Kui Toomas aga osutas sellele, et appi tulnud noormees kogemata vale koodi sisse skännis, sai noormees pahaseks.

«Õuduste aeg Sikupilli Prismas! Kui toote koodi iseteeninduskassa ei loe, siis töötaja appi kutsumine on igati loomulik käik. Oleks aga teadnud, et see päädib telefoni hävinemise ning politsei kaasamisega, siis oleks jätnud Prismasse minemata või oleks vaikselt silmad maas jätnud toote ostmata,» kirjutab Toomas oma Facebookis. 

Tagasi üles