FOTOD Kaubamaja Osturalli kataloog tekitas kodanikus hämmingut. Pood kinnitab, et rikkumist ei ole

Copy
Kaubamaja Osturalli.
Kaubamaja Osturalli. Foto: Liis Treimann

Esmaspäeval, 8. aprillil algas Kaubamajas Osturalli kampaania, mis kestab nädala lõpuni. Portaal Limon kirjutab, et tähelepanelikele ostlejatele jäi silma, et sooduspakkumiste kataloogi on märgitud ka alkohoolsete jookide hinnad. Alkohoolsete jookide reklaam peaks aga reklaamiseadusega keelatud olema. Kaubamaja sõnul mingit rikkumist siin ei ole. 

Eelmisel nädalal potsatas tallinlaste postkasti Kaubamaja Osturalli sooduskampaania kataloog, mis nii mõneski hämmingut tekitas. Nimelt oli reklaamvoldikus märgitud alkohoolsete jookide hinnad. Mitu aastat tagasi jõustunud seaduse kohaselt on alkoholi- ja tubakatoodete hindade avaldamine reklaambrošüürides keelatud.

Kataloog, mis saabus kliendi postkasti.
Kataloog, mis saabus kliendi postkasti. Foto: Limon
Tagasi üles