Esmaspäeval, 8. aprillil algas Kaubamajas Osturalli kampaania, mis kestab nädala lõpuni. Portaal Limon kirjutab, et tähelepanelikele ostlejatele jäi silma, et sooduspakkumiste kataloogi on märgitud ka alkohoolsete jookide hinnad. Alkohoolsete jookide reklaam peaks aga reklaamiseadusega keelatud olema. Kaubamaja sõnul mingit rikkumist siin ei ole.
Tellijale
FOTOD ⟩ Kaubamaja Osturalli kataloog tekitas kodanikus hämmingut. Pood kinnitab, et rikkumist ei ole
Eelmisel nädalal potsatas tallinlaste postkasti Kaubamaja Osturalli sooduskampaania kataloog, mis nii mõneski hämmingut tekitas. Nimelt oli reklaamvoldikus märgitud alkohoolsete jookide hinnad. Mitu aastat tagasi jõustunud seaduse kohaselt on alkoholi- ja tubakatoodete hindade avaldamine reklaambrošüürides keelatud.