Skip to footer
Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

FOTOD Veebikaubamajast Zalando tellimuse teinud eestlanna sai pakki avades šoki: vale silt ja määrdunud valge ollusega... (1)

Zalando.

«Originaalsildid olid pandud suvalistele kantud pükstele,» kirjeldab Merilyn pükse, mille tema ema oli veebikaubamajast tellinud. Naise jaoks tundus kõige õõvastavam see, et keegi oli pükse kandnud juba enne seda, kui need tema emani jõudsid. «Zalandos on klientide heaolu meie jaoks kõige tähtsam,» ütleb veebikaubamaja kommunikatsioonijuht. 

«Ema tellis Zalandost endale Elizabetta Franchi püksid,» räägib Merilyn (nimi muudetud), kuidas tema ema sai veebipoest saadetud pakki avades täieliku šoki. 

Naine selgitab, et kuigi ema valis veebipoest Elizabetta Franchi püksid, siis kohale jõudsid hoopis teise firma omad. «Originaalsildid olid pandud suvalistele kantud pükstele,» kirjeldab ta. 

Merilyn arvab, et keegi oli tema emani jõudnud pükse juba kandnud. «Pükse lähemalt uurides avastas ema, et pükste jalgevahe on seest määrdunud valge ollusega,» märgib ta õõvastusega, lisades, et veebipood Zalando saatis emani vaid vabandused. 

Veebikaubamaja Zalando kandis Merilyni emale küll raha tagasi, kuid nii tütar kui ka ema ei mõista, kuidas selline asi üldse võimalik on. 

Zalandost tellitud püksid.

«Zalandos on klientide heaolu meie jaoks kõige tähtsam,» selgitab ettevõtte kommunikatsioonijuht Aleksandra Adrian ja lisab: «Seetõttu on meil väga kahju kuulda sellest kogemusest.»

Adrian selgitab, et pärast probleemist teada saamist taotles klienditeenindus toote tagastamist, kandis Merilyni emale raha tagasi ja andis talle allahindlusvautšeri.

«Zalandos kontrollime ja sorteerime kõik tagastatud kaubad hoolikalt standardprotseduuri järgi,» selgitab Adrian asjade käiku ja lisab: «Kontrollime, kas kaup on ideaalses seisukorras või vajavad näiteks rõivad triikimist või puhastamist, enne kui neid uuesti oma veebipoe kaudu saadame.»

Kommentaarid (1)

Märksõnad

Tagasi üles