KLÕPS Tänavapildis olev Lidli lihavõtte reklaam tekitas sotsiaalmeedias lõbusa arutelu

Elu24
Copy
Lidl
Lidl Foto: IMAGO / Michael Gstettenbauer / Scanpix

«WC-paber sobib ükskõik millise püha järgselt või eelnevalt!» nendib üks naljatades, rääkides Lidli munadepüha reklaamist. Seda tunnistab ka poekett ise!

«Reklaamida peldikupaberit lihavõtetega on nagu malemäng, kes mõtleb mitu käiku ette,» kirjutab kodanik 42 000 liikmega Facebooki gruppi «Meedia- ja reklaamipärleid meilt ja mujalt». Nimelt jäi talle silma pealinna tänaval ilutsev Lidli kampaania «Võrratud lihavõtted» reklaam.

«WC-paber sobib ükskõik millise püha järgselt või eelnevalt!» nendib üks naljatades kommentaariumis. Teisedki lisavad: «Kõlab kui salmonelloosipuhang»; «Jumala mõistlik ju. Kõik need munad tulevad üks hetk välja.» 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles