Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

«Ma olin nii õnnetu!» Välismaa e-poest tellitud kaunis keep osutus eaka proua jaoks täielikuks pettumuseks (1)

Copy
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: Shutterstock

«Veebruari alguses tõi kuller selle mulle koju, tasusin ettenähtud 55 eurot, kuid pakki avades oli seal sees laste suurusele vastav kõige tavalisem must jope,» rääkis proua Ene, kes tegelikult tellis Hiina päritolu e-poest XL-suuruses nahkäärisega keebi. TTJA esindaja tõdes, et kolmandatest riikidest teostatud ostude puhul kahjuks TTJA ega EL tarbija nõustamiskeskus abistada ei saa ning ainuke võimalus on kauplejaga ühendust võtta.

Saadud kaubast nördinud, võttiski Ene meili teel e-poega ühendust. «Öeldi, et nad püüavad anda mulle võimaluse see vale kaup tagastada ja et pean ootama. Ootasin ja saatsin siis veel ühe meili. Tänasin neid asja uurimast ja selgitasin veel, et ma olen nii õnnetu, kuna ohverdasin selle keebi tellimiseks ühele üritusele minemise, aga siiamaani ootan ja nii juba umbes kuu aega,» rääkis naine, kes pole e-poelt enam ühtegi sõnumit saanud, kuidas ta saaks kauba tagastada või ära vahetada või raha tagasi.

«Vahepeal rääkisin ka tarbijakaitsega, kuid sealt öeldi, et nad ei saa aidata, kuna kaup on tellitud välisriigist,» lisas Ene. «Nüüd ei soovi ma muud, kui hoiatada teisi interneti teel tellimisest välisriikidest,» märkis ta lõpetuseks. 

Tagasi üles