«Otsustasid, et mu konto jääb suletuks ja raha tagasi ei saa!» Eestlaste loodud rahaülekandeteenus Wise nörritab kliente

Annaliisa Köss
, reporter-toimetaja
Copy
Wise'i pettunud kliendid.
Wise'i pettunud kliendid. Foto: Shutterstock / kuvatõmmis / Elu24 kollaaž

«Juba rohkem kui kümme tööpäeva ja ma ei ole siiani oma rahale ligipääsu saanud. Mida ma peaksin tegema, sest mul on 20 000 dollarit kontol ja ma olen mures,» kirjutab Jack Facebooki grupis «Wise (Transferwise) Scam Victims» ehk «Wise'i (endine Transferwise – toim) pettuse ohvrid», kus on üle 16 000 liikme. Wise'i anonüümne kõneisik ütles, et klientide turvalisus on nende prioriteet ja konto sulgemise otsust ei tehta kunagi kergekäeliselt.

Sarnaseid muresid on aegade jooksul olnud ka paljudel teistel rahaülekandeteenust Wise kasutavatel inimestel, ent viimase kuu jooksul on kaebuste arv taas tõusnud. 

«Mu Wise'i arvel, mida kasutasin muretult tänavu juulist kuni 10. novembrini, oli umbes 1650 eurot. Just sellel päeval otsustas Wise mu konto sulgeda sellest mulle isegi teada andmata,» jagab oma muret Konstantinos, kes seejärel esitas ettevõttele kaks korda kaebuse. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles