Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

Iduettevõtjal ja Bolti tootejuhil lülitati maksmata arve tõttu teenused välja. Telia: teenuste piiramine on siiski kõige viimane samm

Copy
ZeroTurnaroundi asutaja Jevgeni Kabanov.
ZeroTurnaroundi asutaja Jevgeni Kabanov. Foto: Jaanus Lensment

Bolti tootejuht ja president, iduettevõtja Jevgeni Kabanov väljendas sotsiaalmeedias pahameelt, et on olnud Telia pikaaegne klient, ent nüüd keerati äkitselt päevapealt maksmata arve tõttu tema teenused kinni. Telia tõdeb, et saavad inimlikult kliendi pahameelest aru. 

«Telia võib põrgusse minna! Pärast 15 pluss aastat Telia kliendina lülitasid nad vigase makse tõttu oma teenused keset päeva välja,» kirjutab Jevgeni Kabanov ärritunult Facebookis. «Kuna kasutan ainult ühe firma teenuseid, tähendas see, et mul polnud mingit ühendust, ei kodu- ega mobiilset internetti ega ka mobiilsidet. Seega ei saanud ma ka panka sisse logida, et arve ära maksta,» tõdes ta enda postituses.

Kommentaariumis lisab Kabanov, et seadmete väljalülitamine peaks olema viimane abinõu. Nimelt sai ta enda sõnul kaks hoiatust. Järgmisel hetkel lülitati aga teenused juba välja. 

Tagasi üles