Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

«Soojaveeboiler läks voolukatkestuste tõttu läbi.» Kas kliendil on õigus esitada Elektrilevile kahjunõue? (3)

Copy
Foto on illustratiivne.
Foto on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Mitte kõik eestlased ei saa rahulikult oma igapäevaseid toimetusi teha, sest nii mõneski majapidamises jukerdab elektrivool, mille tõttu võib mõni elektriseade lausa läbi minna. «Soojaveeboiler andis otsad, sest elekter muudkui plõksib,» avaldab Raplamaa pereisa. Juminda poolsaarel elav naine aga ütleb, et nad on iga päev ilma vooluta. «Asjad on ikka täiesti käest ära siinsetes külades.» Elektrilevi selgitab, mida teha, kui kodumasin elektrikatkestuse tõttu üles ütleb.

Raplamaal Juurus elav Kristo avaldab ühismeedias oma suurt meelepaha pidevate elektrikatkestuste üle. Tema majapidamises käib elekter pidevalt sisse-välja. «Elekter rämedalt meie kandis kõigub. Viimased paar nädalat juba tuled ja tehnika vilgub. Soojavee boiler andis eile otsad, sest elekter muudkui plõksib. Eile hommikul ei saanud tööle lõunasööki kaasa teha, sest elekter oli ära, õhtul läks elekter umbes 1,5 tunniks ära, nüüd täna hommikul jälle,» kirjutab ta. Kristo lisab, et kuigi elektrifirmade teenitav tulu ulatub miljonitesse, ei suudeta tagada majapidamiste korralikku varustamist elektriga. «Nad ei suuda oma liinikoridore puudest puhtaks teha,» ütleb ta.

Kristo pere peab praegu hakkama saama ilma sooja veeta, sest elektrikõikumise tõttu lõpetas soojaveeboiler töötamise. «Esitasin kahjunõude. Meil on peres viis liiget. Sooja vett pole ja pesta ei saa,» räägib ta Elu24-le.

Tagasi üles