Aastaid ühe Tallinna pesumaja klient olnud naine sai ebameeldiva üllatuse osaliseks, kui avastas, et tema e-keskkonna konto on blokeeritud. «Haruldane on asjaolu, et kliendil keelatakse pesumaja kasutamine, kuna ta julges esitada kaebuse,» ütleb ta. «Kas ma olen ainuke, kellega nii on käitutud?» küsib ta. «Meil ei õnnestu esile kutsuda situatsiooni, mil oleks näha, et e-teenused oleksid vigased,» ütleb pesumaja esindaja.
Tellijale
VAIDLUS ⟩ Pesumaja pikaajaline klient: mu konto lihtsalt blokeeriti ja ma pole enam oodatud (4)
Eve on Tallinna Tehnikaülikooli hoones asuva Iizi & Zuts Pesupaik pesumaja klient olnud juba alates 2016. aastast. Eve elab üksi Tallinna lähistel, linna tuleb ta tavapäraselt rongiga. Kord kuus veab ta viis kilogrammi kaaluva pesukoti pesumajja, mis asub rongipeatuse lähedal. «Elan maal. Mul pole sooja vett ega pesemisvõimalust,» avaldab ta põhjuse, miks tal pesumaja vaja kasutada on.