Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734

VAIDLUS Pesumaja pikaajaline klient: mu konto lihtsalt blokeeriti ja ma pole enam oodatud (4)

Copy
Tööinspektsioonile laekub suvel rohkem teateid liiga kõrge temperatuuri kohta asutustes, teiste seas ka pesumaja töötajatelt. Foto on illustratiivne.
Tööinspektsioonile laekub suvel rohkem teateid liiga kõrge temperatuuri kohta asutustes, teiste seas ka pesumaja töötajatelt. Foto on illustratiivne. Foto: Shutterstock

Aastaid ühe Tallinna pesumaja klient olnud naine sai ebameeldiva üllatuse osaliseks, kui avastas, et tema e-keskkonna konto on blokeeritud. «Haruldane on asjaolu, et kliendil keelatakse pesumaja kasutamine, kuna ta julges esitada kaebuse,» ütleb ta. «Kas ma olen ainuke, kellega nii on käitutud?» küsib ta. «Meil ei õnnestu esile kutsuda situatsiooni, mil oleks näha, et e-teenused oleksid vigased,» ütleb pesumaja esindaja.

Eve on Tallinna Tehnikaülikooli hoones asuva Iizi & Zuts Pesupaik pesumaja klient olnud juba alates 2016. aastast. Eve elab üksi Tallinna lähistel, linna tuleb ta tavapäraselt rongiga. Kord kuus veab ta viis kilogrammi kaaluva pesukoti pesumajja, mis asub rongipeatuse lähedal. «Elan maal. Mul pole sooja vett ega pesemisvõimalust,» avaldab ta põhjuse, miks tal pesumaja vaja kasutada on. 

Nüüd aga on pesumaja ja Eve vahel tekkinud vaidlus kuivati kasutusaja osas. «Tellisin 15 minutit kuivatit, kuid järgmine kord avastasin, et raha on maha võetud nii palju nagu oleksin kuivatit kasutanud 120 minutit,» räägib ta lisades, et pöördus selle murega pesumaja töötajate poole. Sama probleem oli Evel enda sõnul ka oktoobri alguses, kui seesama kuivati tegi sama triki.

Tagasi üles