Päevatoimetaja:
Katrin Lust
(+372) 56681734
Saada vihje

Klient ja kauplus vaidlevad ATV pärast. «Sõnasõda läks ikka päris suureks.»

Copy
ATV. Foto on illustreeriv.
ATV. Foto on illustreeriv. Foto: Marko Saarm

Tartlane Enn ostis eelmise aasta alguses ATV, millel ilmnesid tema sõnul väiksemad vead juba esimestel sõitudel. Kauplus kohe masinat tagasi ei võtnud, vaid palus selle tagasi tuua siis, kui läbisõit on 300 kilomeetrit. «Kui ATV neile viisin, öeldi mulle, et garantiiraamat on valesti trükitud ja nii kaua garantii ei kesta,» räägib Enn. Kauplus aga kinnitab, et garantii kehtib endiselt, kuid klient pole koostöövalmis. «Antud juhul meile seadet üle vaatamiseks ei anta ning kliendi nõue ei ole mõistlik kulu, mida võiksime kanda,» ütleb kaupluse esindaja.

Elu24 toimetuse poole pöördus Enn, kes jagas oma lugu ATV ostust. Enn leiab, et kauplus, kust ta ATV ostis, on talle liiga teinud, kuna pole võimaldanud masinale garantiiremonti, millega ta saaks kliendina rahule jääda.

«Ostsin 1,5 aastat tagasi uue ATV Tartust Turu tänavalt Mehka kauplusest. Maksis umbes 6350 eurot. Täpsemalt on see ATV mudel CFMOTO 520L. Ostetud sai 5. jaanuaril 2022. Sõitsin maal mõned päevad ning ATV-l ilmnesid väiksed vead. Viisin masina tagasi, kuid kauplusest öeldi, et alustuseks tuleb sõita 300 kilomeetrit, seejärel tuleb tehnohooldus ja siis vaadatakse ka vigasid – nii mulle kauplusest öeldi,» räägib Enn, kelle ATV-l sai 300 kilomeetrit täis alles hiljuti. 

Tagasi üles