«Ma ei ole siiamaani oma kaupa kätte saanud,» räägib juunikuus veebipoest comfy.ee ligi 800-eurose voodi tellinud Kati. Tänase seisuga mööblipoe veebileht enam ei avane, samuti ei saa kauplejaga enam üheski kanalis ühendust. «Kuna ettevõttel oli lõpuks lahendamata umbes 300 tarbijakaebust, kohustas TTJA kauplejat oma veebilehte sulgema,» sõnas TTJA ettevõtluse osakonna jurist-valdkonnajuht.
300 KAEBUST ⟩ Tarbijakaitseamet tõmbas sadu tarbijaid petnud mööbliärile pidurit: ettevõttel pole piisavalt raha
«Tarneajaks lubati 18. august, aga teadet, et kuller tuleks, ei tulnud, ja siis ma hakkasin uurima. Saatsin klienditoele meili ja edaspidi veel mitmeid, aga ühelegi neist ei ole vastatud,» räägib juba juunis comfy.ee veebipoest ligi 800-eurose voodi tellinud Kati, kes ei ole siiani kaupa kätte saanud.
Ta kirjutas oma murest ka kodulehel olevasse live chat'i, kus tuli esmalt sisestada nimi ja meiliaadress. «Algul nad vastasid mu meiliaadressile, et peaks jõudma järgmise kaubaga, aga kogu see jutt oli ikkagi selline umbmäärane. Ühel hetkel ei saanud ma ka sealt enam vastust,» ütleb naine, kes seejärel proovis vastuseid kätte saada nii venna kui onutütre nime ja meiliaadressiga, kuid samuti tulutult. «Vahel vastati, aga mulle tundub, et seda tehti täiesti valikuliselt, ja lõpuks ei vastatud ka sealt enam üldse.»