KÄRSSAV RUUTER Naine pettus Telia teeninduses: mis mõttes pean maksma ka katkise ruuteri eest? (4)

Sten Talivee
Copy
Telia logo. Foto on illustreeriv.
Telia logo. Foto on illustreeriv. Foto: Ints Kalnins / Reuters

Tallinlanna Anneli leidis end täbarast olukorrast, kui tema uus Telia ruuter hakkas ühtäkki kärssama. Lahendusena on naisele pakutud uut ruuterit, ent tasuma peab ta ka rikkiläinud seadme eest. «Et maksan läbipõlenud ruuteri hinda ja uue seadme eest ka, mis mõttes,» on naine hämmingus. Telia müügijuhi sõnul oli ruuter paigaldatud valesti kapile: «Konkreetne seade peab olema püstises asendis.»

Anneli soetas uue ruuteri teleka vaatamiseks ning see hakkas ootamatult kärssama. Suheldes firmaga selgus, et seadme oli valesti paigaldanud Anneli ise ning tehniku koju kutsumise korral oleks pidanud naine teenuse eest ka ise tasuma.

«Ma oleksin pidanud tehniku koju kutsuma, ent mulle öeldi, et sel juhul maksan ma selle kutsumise eest ise,» kirjeldab naine oma kogemust Telia klienditeenindusega. Anneli väidab, et ruuteri eest vastutav Telia pakkus talle ka teist varianti – viia ruuter klienditeenindusse ise tagasi enda jaoks sobival ajal, aga ka sel juhul ei oleks naine pääsenud lisatasust.

Kommentaarid (4)
Copy
Tagasi üles