Tallinlanna Anneli leidis end täbarast olukorrast, kui tema uus Telia ruuter hakkas ühtäkki kärssama. Lahendusena on naisele pakutud uut ruuterit, ent tasuma peab ta ka rikkiläinud seadme eest. «Et maksan läbipõlenud ruuteri hinda ja uue seadme eest ka, mis mõttes,» on naine hämmingus. Telia müügijuhi sõnul oli ruuter paigaldatud valesti kapile: «Konkreetne seade peab olema püstises asendis.»
Tellijale
KÄRSSAV RUUTER ⟩ Naine pettus Telia teeninduses: mis mõttes pean maksma ka katkise ruuteri eest? (4)
Anneli soetas uue ruuteri teleka vaatamiseks ning see hakkas ootamatult kärssama. Suheldes firmaga selgus, et seadme oli valesti paigaldanud Anneli ise ning tehniku koju kutsumise korral oleks pidanud naine teenuse eest ka ise tasuma.